חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין דיני משפחה

ייצוג משפטי רגיש ומנצח בתחום דיני המשפחה – עו"ד ורד לוי

משרדה המוביל של עו"ד ורד לוי בתל אביב עוסק במיומנות גבוהה בתחומי דיני המשפחה ודיני הגירושין, ומציע שירותים משפטיים מקצועיים מן השורה הראשונה בארץ בתחום זה. תחום דיני המשפחה בישראל הולך ומתפתח עם השנים, וכולל בתוכו עיסוק בסוגיות רלוונטיות מעמד אישי שנוגע למשפחות רבות. בין סוגיות אלו תוכלו למצוא בעיקר עניינים הקשורים בנישואין, גירושין, הורות, חלוקת זמני שהות, מזונות, חלוקת רכוש והתמודדות עם אלימות במשפחה וירושות וצוואות. סוגיות הקשורות בדיני משפחה נידונות בבתי משפט למשפחה ו/או בבתי הדין הרבניים.

סרטון - צעדים ראשוניים בהליך גירושין

העברת כספים בין בני משפחה

דיני משפחה - ייצוגים, הליכים וליווים

ייצוג וליווי משפטי בתחומי הגירושין

אחד הנושאים הנפוצים ביותר בישראל אשר מובאים לשולחנו של עורך דין דיני משפחה הנו תחום הגירושין על היבטיו השונים הן בהווה והן בעתיד מומלץ לפנות לקבל ייעוץ משפטי החל מהשלב המוקדם ביותר בתהליך אף כשנושא הגירושין הוא בגדר רעיון שנרקם. ייעוץ משפטי מקצועי יבהיר מה צפוי במסגרת ההליך המשפטי ויאפשר בניית אסטרטגיה שמותאמת לכם באופן אישי עו"ד דיני משפחה מנוסה יוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך – החל מנושא חלוקת זמני שהות עם הילדים, סוגיית מזונות ילדים, חלוקת הרכוש המשותף וכל מה שכרוך בהליך הגירושין מתחילתו ועד סופו.

נעזרים בעו"ד דיני משפחה לניסוח הסכמים צופים בני עתיד

כדי לנסח הסכם ששומר על הזכויות שלכם ומגדיר הסדר שמתאים לכם באופן המיטבי ביותר תוך צפיית בני עתיד, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה שעוסק בדיני משפחה ומכיר את החוקים והפסיקות הרלוונטיות בנושא וכן בעל ניסיון משפטי בניסוח הסכמים כאלו. בתחום דיני משפחה ישנם שלל הסכמים, כגון: הסכמי ממון, הסכם חיים משותפים, הסכם גירושין, הסכם שלום בית לחילופין גירושין ועוד. מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין דיני משפחה אשר בקיא בניסוח הסכמים ויודע להתייחס לסוגיות שונות במסגרת ההסכם על מנת לתת מענה לצרכים ולרצונות הצדדים, כמו תפירת חליפה שמותאמת לצדדים עצמם.

הכרזה על עצמכם כ"ידועים בציבור" בעזרת עו"ד דיני משפחה

בני זוג שחיים חיים משותפים יחד ויכולים להיכנס להגדרה של "ידועים בציבור", כדאי שידעו את ההשלכות של העניין בפרט כשלמי מהצדדים יש רכוש, כגון דירה, עסק, כספים וכד' שירותיו של עו"ד שעוסק בדיני משפחה יכולים להיות רלוונטיים ומועילים עו"ד לדיני משפחה יוכל לייעץ לכם בעניין הזכויות והחובות שגלומות בסטטוס "ידועים בציבור". במקרים רבים מומלץ לערוך הסכם ממון או הסכם חיים משותפים שמגדיר באופן מפורש את ההתנהלות הכלכלית במסגרת הקשר ובמקרה של פרידה, כדי למנוע אי הבנות וסיכונים משפטיים. כמו כן כשמדובר בידועים בציבור מומלץ לערוך צוואה מתאימה.

ניסוח צוואות וניהול ירושות – אל תישארו עם זה לבד

ניסוח צוואה מומלץ כמעט לכל אדם, על מנת שהוא יוכל לקבוע מראש מה ייעשה עם רכושו לאחר מותו. על מנת להבטיח את רצונו האחרון של אדם, חשוב כי הצוואה תיערך על פי הכללים שמופיעים בחוק, ולשם כך מומלץ לפנות לעו"ד דיני משפחה בתל אביב שבקיא בתחום זה ויערוך את הצוואה כדין תוך התאמת תוכן הצוואה לרוצונו של המוריש. משפחה לאחר פטירת אדם יש צורך להוציא צו מתאים על מנת שיורשיו יוכלו לקבל את רכושו ולפעול בו. לצורך הוצאת צווים מתאימים (צו ירושה או צו קיום צוואה) וכן ככל שיש התנגדות לצוואה או רצון לקיים חלוקה אחרת בין הירושים, מומלץ לפנות לעו"ד בתחום דיני משפחה שבקיא בסוגיות הירושה על מנת שייעץ בעניין זה וייצג אתכם בתהליך.

התמודדות עם מצבים של אלימות במשפחה ו/או צו למניעת הטרדה מאיימת

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להתמודדות עם מקרים של אלימות במשפחה הנה באמצעות הוצאת צווי הרחקה או הגנה או צווים למניעת הטרדה מאיימת – כל זאת על פי המקרה הרלוונטי . במקרים בהם אדם חש כי קיימת סכנה מוחשית לאלימות בתוך המשפחה, כדאי לפנות לעורך דין דיני משפחה שיוכל לסייע לכם בהגשת בקשה לצווים אלו ולנהל את ההליך המשפטי הטעון במקרים אלו. כדאי להכיר כי גם במקרה בו לא התרחשה אלימות פיזית או מילולית, אולם התקיימה התנהלות מטרידה, ניתן להוציא צו משפטי למניעת הטרדה מאיימת.

עורך דין דיני משפחה - מקצועיות משפטית אשר מלווה ביחס אנושי חם ומכבד

מכיוון שתחומי העיסוק המובאים לשולחנו של עו"ד דיני משפחה הנם תחומים אישיים רגישים במיוחד, גם הטיפול והייצוג המשפטי שלהם צריך להתבצע בצורה אמפטית, אנושית ומכבדת. לא תמיד מדובר במשימה פשוטה, להצליח למצוא עורך דין דיני משפחה בתל אביב שהנו גם איש מקצוע מנוסה ומוצלח בתחומו וגם אדם שיודע לנהוג בלקוחותיו בצורה הוגנת ונעימה.

דיני משפחה

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 0737841738
דילוג לתוכן