חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גישור גירושין לזוגות

גישור גירושין לזוגות הינו אחד הכלים המשמעותיים אשר יכול לשפוך אור על הליך הגירושין והחוויות הרגשיות אשר ההליך נושא, עבור שני הצדדים. מדובר בהליך אשר נעשה מתוך בחירה של שני הצדדים, אשר בוחרים צד שלישי ניטראלי ומנוסה, שיסייע להם לגבש הסכמות בנוגע לחלוקת ממון ומשמורת על ילדיהם. גישור גירושין לזוגות מאפשר לעבור תהליך ידידותי יותר, ואימתני פחות, מאשר בין כותלי בית המשפט.

היתרונות של גישור גירושין לזוגות

כאשר בני הזוג החליטו לסיים את דרכם המשותפת והם מעוניינים בגורם שלישי מקצועי, אשר יסייע להם בהליך חלוקת ממון ומשמורת על ילדיהם, בהחלט ניתן למנות מספר יתרונות משמעותיים להליך זה:
יתרון הצד הניטראלי – כאשר בני הזוג אשר החליטו על גירושין, מבצעים הליך גישור גירושין אצל גורם ניטראלי, מקצועי, מנוסה, יש לכך השלכות חיוביות משמעותיות מאוד. חשוב להבין כי מעצם הגדרת תפקידו של המגשר, הוא חסר אינטרסים או העדפות כלפי אחד הצדדים. כל רצונו הוא לסייע ככל שניתן בהשגת התוצאות הטובות ביותר עבור שני הצדדים, בהליך.

יתרון התקשורת – אחד היתרונות המובהקים והחשובים שנושא עימו הליך גישור גירושין לזוגות, הוא יתרון התקשורת. הליך הגישור מסייע לצדדים באופן מקצועי, לתקשר זה עם זה, להביע את אשר הם חשים ומרגישים, את כל מה ש"יושב" עליהם, מפריע, כואב, מתסכל.. ברוב המקרים, בני זוג אשר מחליטים לסיים את דרכם המשותפת ולהתגרש, ככל הנראה חווים קשיים בתקשורת ובהחלט זקוקים לסיוע מקצועי, על מנת לעבור תהליך קשוב, מודע ומכיל כמה שיותר, וזהו אחד התפקידים העיקריים של המגשר בהליך הגישור.

יתרון טובת הילדים – אחד הנושאים הטעונים והרגישים ביותר כשמדובר בגירושין, הוא נושא הילדים. אצל מי יגורו הילדים? איך תהיה החלוקה בחגים? האם תהיה משמורת משותפת? מה גובה חלוקת ההוצאות בין שני הצדדים? אחד היתרונות המשמעותיים של גישור גירושין לזוגות הוא ההסתכלות על טובת הילדים מעל הכל. ההורים מחליטים יחד, באמצעות המגשר, את יסודות הסכם חלוקת המשמורת, מתוך הסתכלות על טובת הילדים.

כיצד מתבצע הגישור?

הליך גישור הגירושין הינו הליך אשר נעשה מתוך בחירה של שני הצדדים. במהלך ההליך, הגורם המקצועי אשר מוביל את הגישור, עורך הדין, אחראי להעלות מול הצדדים את הנושאים עליהם יש לדון ולהגיע להחלטות. ההליך מתבצע מתוך הקשבה, פתיחות, כבוד הדדי והסכמה של הצדדים לבצע את ההליך הזה במסגרת הזו, ולא בבית המשפט.

לאחר סיום ההליך, בו הצדדים החליטו ביניהם על כל הנושאים המהותיים, ועורך הדין המגשר העלה את הדברים על הדף, עליו חתמו שני הצדדים, יוכלו הצדדים לסיים את הליך הגירושין בבית הדין לרבנות, והסכם הגישור יהיה תקף כהסכם משפטי לכל דבר, בהמשך דרכם.

משרדנו מלווה עשרות מקרים של גישור גירושין בהצלחה ובמקצועיות. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף על הליך גישור גירושין, אנא פנו אלינו ונשמח לייעץ ולסייע בנושא.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 0737841738
דילוג לתוכן